Terima Kasih

Wednesday, November 21, 2012


Assalamualaikum 

20.11.2012 - Genap usia aku 19 tahun. Ulang tahun kelahiran Kali ni akan jadi kali terakhir aku sambut  dengan angka 1 kat depan. Lepas ni main puluh2 pulak. Semakin hari semakin tua. Semakin juga dekat dengan penghujung usia.

ade sape2 nk nyanyikan ? 

Aku ni sebenarnya bukan jenis yg celebrate birthday. kat fb pon tak display birthday. Jadi mmg tak ramailah yg wish kan? haha antaranya Abang aku , akak aku, dan member2 yg rapat dengan aku.

Sebb tak ramai, maka aku sangat menghargai korang2 yg sudi ingat birthday aku. Terima kasih. Aku pon x tau mcm mne korang leh ingat birthday aku. haha. Dan lagi satu aku ni jenis yg x ingat birthday orang. Sebb tu biar tak ramai yg ingat birthday aku. Dan tak perlu aku nk ingat semua birthday orang :P


Walau bagaimanapun, yg aku nk sampaikan kat sini adalah bila usia semakin meningkat bermakna ajal semakin dekat, tanggungjawab semakin bertambah, dan jodoh tu kalau ada pon, in shaa Allah makin dekat jugak. haha

Oleh itu, aku harap korang boleh doakan aku terus kuat untuk teruskan kehidupan :D

Sekian.

*kalau tak nk bg aku hadiah birthday pon, tolong la click iklan nuffnang kat blog ni ye. Tq :P




You Might Also Like

2 comments

  1. suka blog ni, simple dan layout cantik.. pendek kata, memang suka la blog sesimple. nak loading pun senang.takyah tungguh lelama.

    ReplyDelete
  2. selamat hari jadi ! walaupn lambt dah nak wish :)

    ReplyDelete