Drama

Wednesday, May 29, 2013

Assalamualaikum...

Sapa kat sini kaki drama? Sejak dua menjak ni duduk rumah dan agak bosan. So aku selongkar fail movie kat laptop aku ni. dan jumpe fail yg member aku bagi. 

Tajuk dia "Ohitorisama" . Drama jepun, dah terbukak satu episode then terus layan. Haha kalau ikutkan aku bukanlah jenis yg nk layan drama sangat. kononnya la. by the way aku tengah cari Vampire diaries season 4. sape ade mohon share. haha


Drama ni pasal sorang cikgu pompuan yang agak tua, tapi tak kawin lagi. Seem like dia pernah rasa yg dia boleh survive tanpa lelaki lah kot. pastu datang budak baru, guru ganti lelaki dan agak muda. 

Mula mula mcm diorang ni x leh nk satu kepala, tapi last last mcm rapat . dan still diorang pretend mcm takde pape berlaku antara diorang. kelakarr jugaklah cerita ni. Sebenarnya aku baru tgok 3 episode, so nk cite banyak pon tak tau lagi.

Cuma ada satu persoalan yg aku nk tanya kat korang. Walaupon lelaki dan pompuan tu agak jauh beza usia, boleh ke diorang still x rasa pape bila dah terlalu rapat? sebab mmg fitrah kan bende tu. Mohon bagi pendapat kat ruangan komen.

Sekian.




You Might Also Like

0 comments