Raya tak meriah kalau...

Saturday, August 18, 2012

Assalamualaikum...

Rasa macam sekejap je sebulan ramadhan, sedar-sedar dah malam raya. Bersempena dengan syawal yg baru tiba ni,  aku nk bg tau satu perkara iaitu, raya takkan meriah kalau...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kalau tak dapat kad raya dari aku :P


Oleh itu, dikesempatan ini aku nk bg sebijik kad raya untuk korang. Nah amik kat bawah ni. Tapi print sendiri la ye. aku tak rajin nk pos kat rumah sorang2. hahaha


Kad ini ditujukan khas buat ;

  • Kedua ibu bapaku, adik beradik dan keluarga, serta saudara mara yg mengenali diri aku ni.
  • Member-member tadika, sekolah rendah, menengah, dan budak2 cfs iium.
  • BCR - Blogger Chat Room , komuniti blogger yg paling best diabad ini.
  • Dan semua umat islam yg berpuasa dibulan ramadhan. yg tak puasa tak leh.
  • Dan bakal isteri aku, walaupun aku tak kenal ko, tapi Selamat Hari Raya , maaf zahir dan batin :D

Sekian.




You Might Also Like

1 comments

Flickr Images