Aku. Cuti. Cinta.

Tuesday, May 21, 2013

Assalamualaikum...

Dan ceritanya bermula bila aku dah sampai kat rumah. Teringat detik indah satu ketika dulu pergi mencari bukan menanti malah mengharap bukannya pasti. 

Ok cukup. Nampak sangat aku dah tak pandai menulis. Dah lama sangat tinggal blog ni. reader pon dah chow. Bosan. Mungkin sebab lama tak update.


Dipendekkan cerita, 16052013 telah bermula cuti semester aku. Dan bila kat rumah cegini, bila bosan maka datanglah mood untuk kembali menjadi seorang blogger. Mengharap masih ade yang sudi membaca tulisan insan kecil ini.

Aku. Cuti. Cinta. tajuk entry kali ni memang takde kaitan langsung. biasalah bila kita cerita pasal "cinta", ramai sikit yg nk membaca. kan? so typical. haha

Azamnya, bermula hari ini. Selepas pukul 3 dan sebelum pukul 5 aku akan post satu entry baru setiap hari. Harap-harap dapat istiqamah lah menulis. 


Jadi selamat datang diucapkan kepada anda semua yg sudi menjenguk Blog tuan hamba. Sementara menunggu entry esok, boleh lah baca entry2 yg dah berkulat sebelum ni ya. 

Sekian.


*maaf ayat berterabur. dah tak pandai menulis.


You Might Also Like

0 comments