Erti Sebuah Persahabatan...

Thursday, December 08, 2011




Assalamualaikum...

Video ni Aku jumpe kat Fb.. tapi aku rase video sangat menyentuh... So, aku nk tujukan Video ni untuk sume sahabat aku.. tak kire la Sahabat yg Aku kenal kat dunia realiti atau pon kat alam maya ni...

Maafkan aku Jika aku telah melakukan kesilapan terhadap korang :'-(





Moral of The story

Hampir mustahil untuk seseorang itu lari dari melakukan kesilapan ... Namun , tak Mustahil segalanya boleh diatasi dengan setiap Kemaafan ... Hargai sahabatmu dan terimalah dia seadanya :'-)


Sekian...


*Video ni jugak untuk "awak" sebab Saya dah lukakan hati awak ...




You Might Also Like

8 comments

  1. Sepanjang perkenalan kita,spanar pun nak minta maaf kat Pejuang cinta andai ada kata tersalah bhsa trsilap bicara..

    spanar ni pun byk mlakukan kesilapan kat pejuang cinta..ye la mana taknya,spanar kadang2 gurau2 kasar dengan pejuang cinta tapi pejuang cinta tak mo amik hati eh..

    hidup ini kita msti berjuang jadi teruskan berjuang untuk mencari kawan yang terbaik..kita kawan selamanya biarpun kita jauh dimata tapi dihati kita selalu dekat..

    Jap nak nyanyi sikit:
    Layarkanlah impian doamu
    Sesungguhnya aku masih mengingatimu
    Sebagai kawan rakan dan teman
    Semoga kita diberkati Allah
    Kudoakan kepadamu agar bahagia
    Di dunia dan akhirat.

    Moga persahabatan yang terjalin antara kita semua ini akan berkekalan sampai akhir hayat ye..peace yaw..

    jgn ada sengketa dan perselisihan faham kalau boleh eh..

    ReplyDelete
  2. hari ni, internet sangatlah menyakitkan hati. jadi, tak dapat tengok video tu lagi. w/apapun, aku pon nak mintak maaf andai ada tersilap bahasa dalam komen2 terdahulu. :)

    ReplyDelete
  3. huhu... sebak tengok klip ni... moon sedar yang moon pun banyak buat salah pada kawan2 moon... tak kira di dunia realiti or maya... :(

    but one thing for sure, i really love and appreciate the friendship that bound us together...

    if moon ada salah ngan pc,, moon minta maaf ea... moon sayangkan korang semua...

    ReplyDelete
  4. penuh dengan mssg video ni..suke..siap download lagi..(^_^)

    ReplyDelete
  5. the word SORRY is come from such a wonderful/briliant heart. it even can make someone's day. :))

    ReplyDelete

Flickr Images